• Bilgi Teknolojileri (Telecom ve Kablo) Operasyonları.
• Atık Yönetimi.
• Sağlık ve Emniyet Hizmetleri.
• Park ve Araçların Yönetimi.
• Yıkama Hizmetleri.
• Dışarıdan Alınan Hizmetlerin ve Taşeronların Yönetimi.
• Muhasebe ve Aidat Takip Hizmetleri.
• Temizlik Hizmetleri.
• Havuz Bakım Hizmetleri.
• Hukuki Hizmetler.
• Resepsiyon ve Danışma Hizmetleri.
• Teknik Hizmetler, Tamir, Tadilat ve Bakım Hizmetleri.
• Peyzaj, bahçe düzenleme, çimlendirme, ağaçlandırma, sulama, Hizmetleri.
• Otopark ve Vale işletmeciliği.
• Sitenin ortak ısınma ve soğutma gider planlama.
• Genel giderlerde kontrollü tasarruf sağlanması.
• Ekip çalışması yaparak, bilgiyi paylaşan ve değerlendiren dinamik bir sistem kurulması,
• Çalışanların üstünde yaratacağı sorumluluk, ciddiyet ve daha iyi performansa ulaşma isteği ile kendilerini geliştirmelerinin teşvik edilmesi, otokontrol sağlanması.
• Karar mekanizmalarına (MIS) yardımcı olacak doğru, ölçülebilir, sınıflandırılmış bilgiler sayesinde, problemlere direkt odaklanmış çözümler geliştirilmesi.
• Standart raporlama olanaklarıyla toplantı ve karar alma sürelerinde tasarruf ve etkinlik elde edilmesi.
• Çoklu ve otokontrol mekanizmaları sayesinde yanlış ve eksiklerden arındırılmış, güncel bilgilere ulaşılması.